ажал қандай мезгілсіз ажал - несібе түрлері қандай
페이지 정보
![profile_image](http://forderm.net/img/no_profile.gif)
본문
ажал қандай мезгілсіз ажал - несібе түрлері қандай [Подробнее...]
танымдық қызығушылық деген не - педагогикалық технология туралы түсінік. [Подробнее...]
ма олимпик алматы - олимпик расписание [Подробнее...]
биотехнология керек пе - биотехнология маңыздылығы [Подробнее...]
алыстан әсер ету - электр өрісінің кернеулігі өлшем бірлігі [Подробнее...]
мен өз елімнің патриотымын - мен өз елімнің патриотымын слайд [Подробнее...]
каустическая сода цена за 1 кг, каустическая сода купить в караганде веб-камера цена, веб-камера для стрима түнгі жарық минус скачать, малик жамбылулы все минусовки казахские игры, казахская игра юртаТехнология — өнім алу үшін керекті материалдарды өндеу әдістері мен өнім шыгаруға керекті жүйелі процесс. Кез келген технологияның (өндірістік, әлеуметтік) негізгі бөлігі түпкі нәтижені мұқият анықтау және оған жету. Процестің жобасы жақсы болса, шығарылатын өнімнің қандай болатындығы анықталса, оны жасау құралдары белгіленсе, жағдай жасалса, ондаөндірістік және әлеуметтік саладағыпроцестер "технология" деген атауға ие болады. Технологияның артықшылықтары. Әдістемеге қарағанда технологияның артықшылықтары көп. Біріншіден, технологияда түпкі нәтиже дәл анықталады. Дәстүрлі педагогикада мақсатқа жету жолдары анық болмайды. Педагогикалық технология – оқытушының кәсіби қызметін жаңартушы және сатыланып. Педагогикалық технология кәсіптік қызметтің ерекше түрі болып. Технология — өнім алу үшін керекті материалдарды өндеу әдістері мен өнім шыгаруға керекті жүйелі процесс. Кез келген технологияның (өндірістік, әлеуметтік) негізгі бөлігі түпкі нәтижені мұқият анықтау және оған жету. Процестің жобасы жақсы болса, шығарылатын өнімнің қандай болатындығы анықталса, оны жасау құралдары белгіленсе, жағдай жасалса, ондаөндірістік және әлеуметтік саладағыпроцестер "технология" деген атауға ие болады. Технологияның артықшылықтары. Әдістемеге қарағанда технологияның артықшылықтары көп. Біріншіден, технологияда түпкі нәтиже дәл анықталады. Дәстүрлі педагогикада мақсатқа жету жолдары анық болмайды. «Педагогикалық технология» түсінігінің даму мәселесі. 2. Жаңа педагогикалық технологиялар туралы көзқарастар. Көптеген уақыттар желісінде «технология» түсінігі педагогикалық ұғымдар қорынан тыс қалып келді. Шынайы мәні («шеберлік жөніндегі ілім») педагогикалық міндеттерге: педагогикалық процесті сипаттау, түсіндіру, жобалауға сай келсе де, ол технократиялық тіл элементі ретінде қарастырылады. Педагогикалық технологиялар көп түрлі болуына қарамастан, олардың іске асуының екі ғана жолы бар. Біріншісі теориялық негізде орындалуы (В.Б.Беспалько, В.В.Данилов,В.К.Дьяченко және т.б.) екіншісі – тәжірибемен жүзеге келуі (Е.Н.Ильин, С.Н.Лысенкова, В.Ф.Шаталов және т.б.). Қазіргі кезеңдегі психологиялық педагогикалық әдебиеттер ғылыми-технологиялық процестің жетістіктері мен білім беру саласына «жаңа компьютерлік технологияларды» енгізуімен бірге келген «технология» деген ұғым жиі кездеседі. Ғылымда арнаулы технологиялық бағыт пайда болды. Бұл бағыт ХХ ғасырдың 60-жылдарында АҚШ және Англияда пайда болды және қазіргі уақытта практика жүзінде барлық дүниежүзі елдеріне тарады. педагогикалық технологияны жасаушылардың назары (терминдік түсініктемелеріне қарағанда) педагогикалық еңбектің жеке құбылыстар саласына бағытталған. Білім беру технологияларының басым көпшілігі негізінен оқушылардың белгілі бір білім жиынтығын меңгеруге бағытталған.
жаман кыз аккорды
миллион двести на балансе
экопол для чего нужен
жеке батыр легенда
курьерская служба астана
.
==============================================================
~~~~~ сакен майғазиев әке текст ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글바오메이 사용법-고혈압 약물 종류-【pom5.kr】-카마그라 100mg-《카톡CBBC》 24.06.08
- 다음글대학생 대외활동 사이트와 공모전 알아보자! 24.06.08
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.